مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله کاربرد روش فرکتالی عیاردر محیط برای جدایش آنومالی های ژئوشیمیایی از حد زمینه در رسوبات آبراهه ای، مطالعه موردی منطقه زاجکان، طارم، زنجان با pdf دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله کاربرد روش فرکتالی عیاردر محیط برای جدایش آنومالی های ژئوشیمیایی از حد زمینه در رسوبات آبراهه ای، مطالعه موردی منطقه زاجکان، طارم، زنجان با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله کاربرد روش فرکتالی عیاردر محیط برای جدایش آنومالی های ژئوشیمیایی از حد زمینه در رسوبات آبراهه ای، مطالعه موردی منطقه زاجکان، طارم، زنجان با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله کاربرد روش فرکتالی عیاردر محیط برای جدایش آنومالی های ژئوشیمیایی از حد زمینه در رسوبات آبراهه ای، مطالعه موردی منطقه زاجکان، طارم، زنجان با pdf :

دانلود مقاله کاربرد روش فرکتالی عیاردر محیط برای جدایش آنومالی های ژئوشیمیایی از حد زمینه در رسوبات آبراهه ای، مطالعه موردی منطقه زاجکان، طارم، زنجان با pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در علوم پایه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات) از صفحه 89 تا 106 منتشر شده است.
نام: کاربرد روش فرکتالی عیار- محیط برای جدایش آنومالی های ژئوشیمیایی از حد زمینه در رسوبات آبراهه ای، مطالعه موردی منطقه زاجکان، طارم، زنجان
این مقاله دارای 18 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آئومالی ژئوشیمیایی
مقاله روش فرکتالی
مقاله عیار- محیط
مقاله زاجکان
مقاله طارم

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: مهم ترین بحث در تحلیل داده های ژیوشیمیایی تعیین حد زمینه برای هر عنصر در منطقه موردمطالعه و جداکردن زمینه از آنومالی های عنصر مربوطه است. امروزه یکی از مهم ترین روش های مورداستفاده در جدایش جوامع آنومالی از زمینه روش های مبتنی بر هندسه فرکتال می باشد. در میان روش های فرکتالی، روش عیار- محیط به خصوص در جدایش جوامع در رسوبات آبراهه ای از روش های معمول می باشد.
هدف: حد زمینه و جوامع آنومالی با استفاده از این روش برای عناصر مس، طلا، مولیبدن، نقره و آرسنیک در محدوده زاجکان واقع در شهرستان طارم در استان زنجان محاسبه شده است.
روش بررسی: نخست 84 نمونه رسوبات آبراهه ای از منطقه برداشت شده و مورد آنالیز شیمیایی قرارگرفته اند. هم چنین پارامترهای آمار کلاسیک تک متغیره و دومتغیره برای داده ها مورد بررسی قرارگرفته اند. پس از آن، تخمین شبکه خاص رسوبات آبراهه ای جهت ارزیابی عیار عناصر ذکرشده صورت گرفته است. در مرحله بعد با ترسیم منحنی لگاریتمی عیار- محیط جوامع زمینه و آنومالی ها برای عناصر موردنظر در منطقه موردمطالعه از یکدیگر جداشدند. درنهایت با ترسیم نقشه های توزیع این عناصر در محدوده زاجکان جوامع آنومالی به تفکیک مشخص شده و نتایج آن با نتایج حاصل از آمارکلاسیک موردمقایسه قرارگرفته اند.
نتایج: نتایج استفاده از روش فرکتالی عیار- محیط نشانگر وجود آنومالی های قطعی این عناصر در بخش شرقی و بخش مرکزی محدوده زاجکان می باشد.
نتیجه گیری: مقایسه دو روش نمایانگر برتری قابل ملاحظه روش فرکتالی عیار- محیط بر آمار کلاسیک می باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۱/۱۷
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی