مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله رایگان دمینگ کیست با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله رایگان دمینگ کیست با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله رایگان دمینگ کیست با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله رایگان دمینگ کیست با word :

ویلیام ادواردز دمینگ در 14 اکتبر سال 1900 میلادی در ایالات‌متحده چشم به جهان گشود. وی در خردسالی، دوران سختی را پشت سرگذاشت و هنگامی‌ که دوازده ساله بود، به نخستین شغل خود با دستمزد هفتگی 25/1 دلار مشغول شد. در 17سالگی، در حالیکه فقط پس‌اندازی معادل 500 دلار داشت، وارد دانشگاه وایومینگ شد. وی در 21سالگی موفق به دریافت دانشنامه فیزیک شد و در پی آن، در 24سالگی مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشته‌های ریاضیات و فیزیک دریافت کرد. از آنجا که وی در دروس خود بسیار برجسته ظاهر شده بود، به سفارش یکی از استادان خود توانست بورس تحصیلی و یک کار‌ آموزشی پاره‌وقت، با حقوق سالانه هزار دلار، در دانشگاه ییل به دست آورد. وی در سال 1928 با درجه دکترای فیزیک- ریاضی فارغ‌التحصیل شد. دمینگ در این مدت با افراد سرشناسی آشنا شد که مهم‌ترین آنها والتر شوهارت بود که بعدها به عنوان پدر کنترل آماری کیفیت معروف شد.
در سال‌های 1933 تا 1943، دمینگ رییس بخش ریاضیات و آمار دانشکده تحصیلات تکمیلی وزارت کشاورزی آمریکا (USDA ) بود. در این دوران، دمینگ و همکارانش به تحقیق در زمینه نمونه‌برداری و سایر جنبه‌های آمار نوین می‌پرداختند.
درسال 1946، دمینگ اداره سرشماری را ترک کرد و یک دفتر خصوصی مشاوره مدیریت در تحقیقات آماری تأسیس کرد. او همچنین به دانشکده تحصیلات مدیریت اقتصادی بازرگانی دانشگاه نیویورک پیوست و به عنوان مشاور وزارت جنگ آمریکا، برای نخستین بار از ژاپن بازدید کرد. دمینگ تا سال 1956، پنج بار دیگر هم به ژاپن سفر کرد و در سال 1950، بنیاد جایزه دمینگ را در آن کشور بنا نهاد.
در سال 1955، دمینگ موفق شد مدال شوهارت را که هر ساله انجمن امریکایی کنترل کیفیت اهدا می‌کند، دریافت کند.
در سال 1980، مقاله‌ای با عنوان اگر ژاپن می‌تواند،‌ چرا ما نتوانیم؟ نوشته شد که دمینگ را شخصیتی برجسته معرفی کرد و نقش او را در تغییر ساختار اقتصادی ژاپن شرح داد. این مقاله نام او را به گوش رؤسای هیأت‌مدیره‌های شرکت‌های ایالات متحده رساند و موجب شد مشغله کاری او چند برابر شود.
دکتر دمینگ بیش از 170 مقاله ویژه و هفت کتاب درسی را به رشته تحریر درآورده است. وی در سال 1993 در سن 93 سالگی چشم از جهان فرو بست.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۵/۱۸
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی