مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر میزان یادگیری و سواد اطلاعاتی دانش آموزان با pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر میزان یادگیری و سواد اطلاعاتی دانش آموزان با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر میزان یادگیری و سواد اطلاعاتی دانش آموزان با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر میزان یادگیری و سواد اطلاعاتی دانش آموزان با pdf :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: همایش ملی شهر الکترونیک

تعداد صفحات: 10

نویسنده(ها):

داود مجیدی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه تربیت معلم تهران
کتایون حمیدی زاده – دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی، دانشگاه علامه طباطبائی
انور اعظمی تبار – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه تربیت معلم تهران

چکیده:

هدف این پژوهش برسی تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر میزان یادگیر و سواد اطلاعاتی دانش آموزان می باشد. این پژوهش به روش آزمایشی با استفاده از طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل صورت گرفته است. جامعه آماری مورد مطالعه این پژوهش، کلیه دانش آموزان پسر سال سوم راهنمایی، شهر اراک بود که در سال تحصیلی 89-90 مشغول تحصیل بودند، که از این تعداد 64 نفر به صورت صورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب و پس از اجرای پیش آزمون به طور تصادفی در دو گروه ازمایش و گواه گمارش شدند. ابزار گرد اوری داده ها در این پژوهش، ازمون پیشرفت تحصیلی و پرسش نامه محقق ساخته سواد اطلاعاتی است، داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون تحلیل کووریانس، آزمون t و همچنین آزمون غیر پارامتریک ;مان و; یتنی مورد تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از تایید فرض کلی پژوهش، یعنی تأثیر معنادار فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری دانش آموزان و همچنین وجود تفاوت معنا دار در میزان سواد اطلاعاتی و مولفه های آن بین دو گروه ازمایش و کنترل می باشد. بر مبنای نتایج این پژوهش به مسئولین امر آموزش، توصیه می شود که با بکار بردن فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مراکز آموزشی ضمن بهبود سطح یادگیری دانش آموزان در ارتقای کیفیت آموزشی نیز کوشا باشند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی