مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر نظام جذب منابع مالی در بانک سپه و ارایه راه کارهای مناسب با pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر نظام جذب منابع مالی در بانک سپه و ارایه راه کارهای مناسب با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر نظام جذب منابع مالی در بانک سپه و ارایه راه کارهای مناسب با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر نظام جذب منابع مالی در بانک سپه و ارایه راه کارهای مناسب با pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
غلامحسین پورغلامی دافچاهی – مدیریت شعب بانک سپه منطقه گیلان
حامد پاینده دوست ماسوله – عضو هیات علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

چکیده:
فعالیت اصلی بانک ها ، خرید و فروش وجوه است . بانک ها وجوه را به شکل سپرده جذب نموده و در قالب تسهیلات دراختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار می دهند . اگر چه در نظام بانکی ، تاکید زیادی بر خدمات کارمزدی به عمل می آید ، ولیمنبع اصلی درآمد بانک ها سود حاصل از اعطای تسهیلات می باشد. بنابراین فرآیند جذب منابع و اعطای سپرده های بانکی بایدبه بهترین نحو ممکن مدیریت شود. هدف از انجام تحقیق ، بررسی عوامل موثر بر تامین مالی دارایی های بانک از طریق جذب منابععملیاتی در بانک ها و موسسات مالی و ارایه راهبرد علمی مناسب جهت بکارگیری عوامل موثر بر جذب منابع ، بطوریکه هدفتحصیل سود را تامین نماید می باشد . دوره زمانی تحقیق حاضر ، سال های 1387-1385 را در بر می گیرد .از میان عوامل موثر برجذب منابع ، سه عامل جهت بررسی در این مقاله انتخاب شده و بر همین اساس فرضیه های تحقیق به شرح زیر تنظیم شد : 1- بینمیزان منابع شعبه هایی که دارای کیفیت ارایه خدمات بالا هستند با شعبه هایی که دارای کیفیت ارایه خدمات پایین هستند تفاوتمعنی داری وجود دارد. 2-بین تسهیلات اعطایی در یک سامانه بانکی و میزان جذب منابع رابطه وجود دارد . 3-بین میزان منابع شعبههایی که دارای خدمات الکترونیک هستند با شعبه هایی که فاقد این خدمات هستند تفاوت معنی داری وجود دارد ؛ جامعه آماریتحقیق حاضر در بر گیرنده کل بانک سپه کشور و نمونه آماری آن ، کلیه شعب بانک سپه منطقه گیلان می باشد . روش گرد آوریداده ها ، کتابخانه ای و ابزار گرد آوری اطلاعات پرسشنامه ، مصاحبه با پرسنل و اسناد و مدارک بانکی است . روش تحلیل داده هادر فرضیه اول و سوم آزمون t و در فرضیه دوم ضریب همبستگی پیرسون با استفاده از نرم افزار spss است . که در نهایت هر سهفرضیه فوق تایید شدند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی