مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر بازار گرایی و کیفیت خدمات در شرکتهای خدماتی شهر اهواز با pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر بازار گرایی و کیفیت خدمات در شرکتهای خدماتی شهر اهواز با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر بازار گرایی و کیفیت خدمات در شرکتهای خدماتی شهر اهواز با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر بازار گرایی و کیفیت خدمات در شرکتهای خدماتی شهر اهواز با pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
مجید فرخی – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خوزشتان-گروه مدیریت بازرگانی(M.A)،بازاریابی
منصور مومنی – دکترای مدیریت صنعتی،عضو هیات علمی دانشگاه تهران
سکینه شاهی – دکترای مدیریت آموزشی،عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز

چکیده:
مدیریت کیفیت جامع فلسفه مدیریتی است که هدف آن به کارگیری تمام منابع سازمان از جمله کارکنان به عنوان موثرترین عامل به منظور دستیابی به اهداف شرکت می باشد.تمرکز اصلی نظام مدیریت جامع ،افزایش رضایت مشتری(خواه درونی یا بیرونی) است.هدف این پژوهش بررسی تاثیر ابعاد مدیریت جامع کیفیت جامع بز بازارگرائی و کیفیفت خدمات در شرکتهای خدماتی شهر اهواز که دارای گواهینامه ایزو(9001) هستند،می باشدجامعه آماری در این تحقیق 300 شرکت خدماتی بود که با استفاده از مطالعه مقدماتی و روش نمونه گیری تصادفی نمونه ای به حجم 160 شرکت انتخاب گردید.به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t تک نمونه ای ،تحلیل واریانس یک عامله(ANOVA) با نرم افزارSPSS استفاده شد و برای آزمون فرضیات از روش تحلیل مسیر . الگوی معادلات ساختاری،از طریق نرم افزار lisrel استفاده شدویافته های پژوهش نشان داد مدیریت کیفیت جامع بر کیفیت خدمات و بازارگرایی و همچنین بازارگرایی بر کیفیت خدمات در شرکتهای خدماتی شهر اهواز تاثیر مثبت و معناداری دارد.بنابراین شرکتهای خدماتی اهواز باید با ایجاد سیاستهای و ساز و کارهای اثر بخش در زمینه پیاده کردن اصولی مدیریت کیفیت جامع و ابعاد آن گام بردارند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۱
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی