مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی راه حل های مشکلات پل تله زنگ بر مبنای نتایج آزمایش میدانی با pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی راه حل های مشکلات پل تله زنگ بر مبنای نتایج آزمایش میدانی با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی راه حل های مشکلات پل تله زنگ بر مبنای نتایج آزمایش میدانی با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی راه حل های مشکلات پل تله زنگ بر مبنای نتایج آزمایش میدانی با pdf :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: اولین کنگره ملی مهندسی عمران

تعداد صفحات: 9

نویسنده(ها):

اسماعیل قهرمانی گرگری – معاون فنی، شرکت مهندسین مشاور مترا، تهران
محمدصادق معرفت – عضو هیئت علمی گروه عمران، دانشکده فنی، دانشگاه تهران

چکیده:

پل قوسی سنگی تله زنگ، در کیلومتر 587 راه‌آهن لرستان، با یک دهانه اصلی 60 متر و نه دهانه 10 متری، در سالهای 1314 تا 1317 طراحی و اجرا شده است. در سال 1365، دهانه اصلی پل بر اثر بمباران هوایی تخریب شد. به منظور برقراری هر چه سریعتر ارتباط، عرشه جدید بصورت 6 تیر ورق فلزی، به طول 72 متر و به ارتفاع 5/2 متر، طراحی و در سال 1366 اجرا شد. پس از بهره‌برداری، مشخص گردید که عرشه دارای تغییر شکلها و لرزشهای بزرگ است، به نحوی که ادامه سرویس پل را نامطمئن می‌سازد. با توجه به مشکلات مذکور، تقویت پل در دو مرحله در سالهای 1370 و 1373 صورت گرفت. اگر چه این تقویت‌ها، برخی از مشکلات پل را حل نمود، لیکن ارتعاشات بزرگ جانبی کماکان باقی ماند. به منظور شناسایی مشکلات و یافتن راه حل‌های احتمالی، تصمیم گرفته شد تا آزمایش بارگذاری تمام مقیاس بر روی پل انجام شود. با انجام این آزمایشها، پاسخ سازه به صورت تغییر شکل‌، شتاب و کرنش ثبت شد. بررسی‌ها نشان داد که تغییر شکل جانبی در حدود 5 برابر مقادیر مجاز بوده و مقادیر شتاب عرشه نیز به اعداد بزرگی در حدود 10g بالغ میگردد. بر مبنای نتایج بدست آمده، مدل اجزای محدود پل بهنگام شد واز آن برای تحلیل استفاده شد. راههای تقویت پل بر مدل مذکور اعمال گردید و نتایج با مقادیر مجاز مقایسه شد و نهایتا راهکارهای تقویت مناسب با در نظر گرفتن نکات اجرایی بصورت مقدماتی ارائه گردید.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۱
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی