
دانلود مقاله شبیه سازی سه بعدی یک کمپرسور شعاعی دو طبقه با pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله شبیه سازی سه بعدی یک کمپرسور شعاعی دو طبقه با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شبیه سازی سه بعدی یک کمپرسور شعاعی دو طبقه با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله شبیه سازی سه بعدی یک کمپرسور شعاعی دو طبقه با pdf :
سال انتشار: 1389
محل انتشار: همایش ملی آشنایی با فناوریهای روز در زمینه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
محمدرضا علیگودرز – استادیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دانشکده مکانیک
کامران مبینی – استادیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دانشکده مکانیک
معین همایونی بروجنی – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
چکیده:
با توجه به پیشرفت روشهای عددی و پیشرفتهای چشمگیردر زمینه سخت افزار محاسباتی این قابلیت وجود دارد که بتوان جریان درون کمپرسور را به صورت سه بعدی شبیه سازی، شناسایی و تحلیل کرد وسپس، راهکارهایی برای کاهش افت ها و افزایش بازده کمپرسور ارایه کرد. در این پژوهش به روش محاسبات عددی تحلیل سه بعدی جریان در یک کمپرسور گریز از مرکز پرداخته میشود. برای شبیه سازی در این پروژه از کدهای نرم افزارCFXبرای شبیه سازی استفاده گردیده است. بعد از اعتبارسنجی روش عددی، به بهینهسازی کمپرسور پرداخته میشود. با شناخت صحیح میدان جریان و شناسایی افتها، به ارائه راهکارهایی برای کاهش افت پرداخته میشود. با توجه به هندسهی کمپرسور گریزازمرکز مورد بررسی و با ملاحظه نتایج بررسیها، مهمترین عامل افت، خم بین دیفیوزرمرحله اول و دیفیوزر مرحله دوم میباشد. در این بررسی عددی به اصلاح شکل هندسی خم بین دو دیفیوزر پرداخته می شود که در اثر آن، بازده کمپرسور به میزان 15 درصد بهبود نشان میدهد. در این کار همچنین مدلهای توربولانس مختلف تست شده و یک مدل مناسب انتخاب گردیده است. برای اعتبار بخشی، نتایج بدست آمده از تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی با نتایج تست تجربی کمپرسور مقایسه شده است.

- ۹۵/۰۷/۲۱