مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله The Geometric programming in Joint Production and Marketing Planning با pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله The Geometric programming in Joint Production and Marketing Planning با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله The Geometric programming in Joint Production and Marketing Planning با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله The Geometric programming in Joint Production and Marketing Planning با pdf :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: چهارمین کنفرانس ملی مهندسی صنایع

تعداد صفحات: 12

نویسنده(ها):

Mohammad Saeidi Mehrabad – Associate Professor
Mir-Bahador Aryanezhad – Professor
Maryam Esmaeili – The Student of Phd in Social & Economical Systems, IUST
Mehdi Abbasi – Assistant Professor of Shiraz Azad University

چکیده:

Considering the decision making in two separated parts, production and marketing causes reducing the efficiency of a firm and/or contrast in the way of doing what a company should do. With respect to relationship between production and market ,an integration or coordination model for production planning and marketing in order to maximize the benefit of a producing company will be offered. Production cost is a exponential function of production volume and demand is a exponential function of price and marketing expenditure and discount with elasticity coefficients. Considering the form of demand and cost ,the offering model is a signomial geometric programming. The constraint of model is the demand as the upper bound of the production volume. Using the Geometric programming for solving the problem, the optimizing amount of price , marketing expenditure, production lot size, production volume and discount. for each product will be determined. Then the numerical example, the upper and lower bound of objective function, sensitivity analysis and the effects of underestimation and overestimation amount will be told and at the end of paper, the conclusion and the suggestions are offered.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۱
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی