مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مقایسه سلامت عمومی دانش آموزان معتاد به بازی های رایانه ای و عادی با pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مقایسه سلامت عمومی دانش آموزان معتاد به بازی های رایانه ای و عادی با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مقایسه سلامت عمومی دانش آموزان معتاد به بازی های رایانه ای و عادی با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مقایسه سلامت عمومی دانش آموزان معتاد به بازی های رایانه ای و عادی با pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
شهریار ناغانی – کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
مریم صادقی فرد – عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان
غفار بهارلو – دانشجوی دکترای رشته مشاوره خانواده دانشگاه هرمزگان
اعظم پریسوز – دانشجوی دکترای رشته مشاوره خانواده دانشگاه هرمزگان

چکیده:
از جمله نگرانی های عمده در مورد این بازی های رایانه ای تاثیر آن بر ابعاد سه گانه سلامت جسمانی و روانی، دانش آموزان است. از این روهدف پژوهش حاضر، مقایسه سلامت عمومی دانش آموزان معتاد به بازی های رایانه ای و عادی می باشد. روش مطالعه توصیفی است.نمونه شامل تعداد 120 دانش آموز سال سوم دبیرستان بود که به صورت نمونه گیری خوشه ای چند مرحلهای انتخاب شدند. با استفاده ازپرسشنامه اعتیاد به بازی های رایانه ای دانش آموزان به دو گروه معتاد به بازیهای ریانه ای و عادی تقسیم شدند، سپس برای مقایسه سلامتعمومی این دو گروه از آزمون سلامت عمومی (GHQ-28) استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با استفاده از آزمون t با نرمافزارکامپیوتری 17 SPSS انجام شد. براساس یافته های این پژوهش سلامت عمومی گروه معتاد به بازیها در زیرمقیاس های اضطراب وافسردگی نسبت به گروه عادی در معرض خطر بیشتری بود (p<0/05) و گروه معتاد به بازیها از نظر سلامت جسمانی در وضعیتضعیف تری قرار داشتند و اما از نظر اختلال در کارکردهای اجتماعی بین دو گروه تفاوت معناداری وجود نداشت. تأثیر بازیهای رایانه ای برمیزان افسردگی و اضطراب چه در زمینه افزایش و چه در زمینه کاهش آن بستگی زیادی به نوع استفاده و زمان اختصاص داده شده به آندارد، لذا باید در زمینه استفاده مناسب از بازی های رایانه ای فرهنگ سازی و آموزش صحیح در سطح خانواده و جامعه انجام شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۶
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی