مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله Compare constructivism approach and lessons structural analogy in architecture (A case study of university teachers Ayatollah Amoli) با pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله Compare constructivism approach and lessons structural analogy in architecture (A case study of university teachers Ayatollah Amoli) با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Compare constructivism approach and lessons structural analogy in architecture (A case study of university teachers Ayatollah Amoli) با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله Compare constructivism approach and lessons structural analogy in architecture (A case study of university teachers Ayatollah Amoli) با pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنگره بین المللی پایداری درمعماری و شهرسازی – شهر مصدر
تعداد صفحات: 1
چکیده:

Training architecture’s students involving architectural courses has always faced multitude ambiguities. This article deals with the issues of structure courses training for architecture students as well as ameliorating theories. In this investigation, constructivism theory has been proposed as a deductive approach alternative which is current teaching method. The aim of this article is to introduce and evaluate the deductive approach and the viewpoint of constructivism in teaching the structural concepts to the architecture engineers. This investigation, firstly, deals with the delicate issue of structure training in architecture, thereafter, represents the deductive approach. Ensuing that, this survey defines structuralism approach. In the current article, the origins of two approaches has been investigated and thereby studying statistically the opinions of Ayatollah Amoli’s faculties the problems involving the structure training has been addressed. Beyond that, thereby expressing some instants these two approaches has been compared. Coupled with that, the importance, application and drawbacks of each approaches has been explained. The results illustrate that constructivism approach triggers the students so as to acquaint factual problems as to structure design, as a result, individual creativity could be bloomed and by actual assignments a student is able to face actual problems in reality and make the person a structure manager.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۱۶
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی