مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان مراکز خرید مطالعه موردی:مشتریان مرکز خرید لاله پارک تبریز با pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان مراکز خرید مطالعه موردی:مشتریان مرکز خرید لاله پارک تبریز با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان مراکز خرید مطالعه موردی:مشتریان مرکز خرید لاله پارک تبریز با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان مراکز خرید مطالعه موردی:مشتریان مرکز خرید لاله پارک تبریز با pdf :


نام کنفرانس یا همایش : کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه کسب و کار

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

امروزه حفظ مشتری از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد، به نحوی که هزینه جذب مشتری جدید، به طور متوسط 6 تا 8 برابر هزینه اجرای راهبردهای حفظ مشتری موجود بیان شده است. لذا در عرصهی فشردگی رقابتی، گرایش به مشتریان، افزایش رضایت آنان و دستیابی به مشتریان وفادار ، برگ برنده ای است که برای شرکت ها مزیت رقابتی پایدار را به دنبال دارد. هدف از این تحقیق بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس سه معیار اصلی اعتماد، رضایت و تعهد و نیز بر اساس پنج زیر معیار وجهه و محیطفیزیکی فروشگاه، ارتباطات، کیفیت درکشده، ارزش درک شده و تنوع و تازگی محصولات می باشد.این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان فروشگاه لاله پارک تبریز است که به طور بالقوه همه جمعیت 1400000 نفری تبریز را شامل می شود و حجم نمونه مورد بررسی با سطح خطای 5 درصد با استفاده از فرمول کوکران 384 به دست آمده است. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه می باشد و از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی( AHP ) برای مقایسه و رتبه بندی معیارها استفاده گردید. نتایج نشان می دهد از بین عوامل اصلی موثر بر وفاداری مشتریان، معیار رضایت مشتری بیشترین اثر را دارد و بعد از آن تاثیر اعتماد بیشتر است و در رتبه آخر تعهد واقع می شود. همچنین مشاهده گردید علیرغم اینکه این مرکز خرید یک مجتمع برند محور است ولی وجهه و محیط فیزیکی فروشگاه رتبه آخر را کسب کرد و بر اساس قضاوت های زوجی مشتریان کیفیت درک شده با اختلافی معنی دار با سایر زیرمعیارها رتبه اول را دارد و پس از آن تنوع وتازگی محصولات قرار دارد و رتبه های سوم وچهارم به ترتیب مربوط به ارزش درک شده وارتباطات می باشد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۰۱
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی