
دانلود مقاله Knowledge Oriented Customer Relationship Management: An Application Model for Hotels Management با pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله Knowledge Oriented Customer Relationship Management: An Application Model for Hotels Management با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Knowledge Oriented Customer Relationship Management: An Application Model for Hotels Management با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله Knowledge Oriented Customer Relationship Management: An Application Model for Hotels Management با pdf :
سال انتشار: 1385
محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تعداد صفحات: 9
چکیده:
One way of improving competitive advantage is attract more customers and increase customer retention. Customer relationship management (CRM) is an integrated approach to managing relationships by focusing on customer retention and relationship development. Knowledge management (KM) can help businesses collect customer information and further influence customer retention. KM is a prerequisite for CRM.
Some few researches have been conducted on the link between KM and CRM within hospitality industry and hotels management. The purpose of this study is to develop a better understanding of KM impact on CRM in hotels management. This study pres ents a proposed model of knowledge oriented customer relationship management (KCRM) with 7Ps marketing mix framework for hotels management. Finally, points out to recommendations regarding the implementation KCRM in hotels management.

- ۹۵/۱۲/۱۶