
دانلود نقش فارغ التحصیلان دانشگاهی در برند سازی و رشد کسب و کار شرکت های دانش بنیان با pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود نقش فارغ التحصیلان دانشگاهی در برند سازی و رشد کسب و کار شرکت های دانش بنیان با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود نقش فارغ التحصیلان دانشگاهی در برند سازی و رشد کسب و کار شرکت های دانش بنیان با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود نقش فارغ التحصیلان دانشگاهی در برند سازی و رشد کسب و کار شرکت های دانش بنیان با pdf :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
تعداد صفحات : 8
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی عوامل مختلف که موثر بر برند سازی و رشد کسب وکار در شرکتهای دانش بنیان می باشد. این تحقیق از منظر هدف کاربردی و از منظر ماهیت توصیفی - همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری دانشگاه تهران در سال 1394 می باشد. تعداد 118 پرسشنامه توزیع و نمونه گیری به روش تصادفی انجام گردید. در این پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید. برای سنجش روایی محتوای پرسشنامه از نظر متخصصین و کارشناسان استفاده گردید که مقداری برابر 91 / 0 به دست آمد. همچنین پایایی این پرسشنامه از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برابر 934 / 0 محاسبه گردید. نتایج نشان داد که به طور کلی تمایل به کارآفرینی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان باعث رشد کسب کار این گونه شرکتها در سطح بازار می گردد که این دو عامل به جذب منابع مالی از سوی کارفرما ها موثر می باشند. جذب منابع مالی و همچنین هم افزایی علمی شرکت های دانش بنیان باعث افزایش شانس ایجاد برند جهانی توسط این شرکت ها می گردد. همچنین این دو عامل بر موفقیت شرکت ها در بازاریابی در سطح جهانی تاثیر زیادی دارد. به این جهت فرهنگ سازی کارآفرینی و ایجاد کارگاه های آموزشی در سطح دانشگاه ها باعث رشد کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان توسط فارغ التحصیلان دانشگاهی خواهد شد.

- ۹۵/۱۲/۲۷