مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طراحی مدل آوازه برای بانکهای ایران با تاکید بر تفاوتهای ادراکی ذینفعان با pdf دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طراحی مدل آوازه برای بانکهای ایران با تاکید بر تفاوتهای ادراکی ذینفعان با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی مدل آوازه برای بانکهای ایران با تاکید بر تفاوتهای ادراکی ذینفعان با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طراحی مدل آوازه برای بانکهای ایران با تاکید بر تفاوتهای ادراکی ذینفعان با pdf :

دانلود مقاله طراحی مدل آوازه برای بانکهای ایران با تاکید بر تفاوتهای ادراکی ذینفعان با pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1387 در مدرس علوم انسانی از صفحه 265 تا 296 منتشر شده است.
نام: طراحی مدل آوازه برای بانکهای ایران با تاکید بر تفاوتهای ادراکی ذینفعان
این مقاله دارای 32 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آمیخته هویت شرکت
مقاله آوازه شرکت
مقاله تصویر شرکت
مقاله مدیریت بحرانها
مقاله مسوولیت اجتماعی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تحقیق حاضر در جستجوی یافتن یک تعریف مورد قبول از آوازه، ادبیات موضوعه پژوهش شده است. اما پژوهشها نشان می دهد به دلیل آنکه آوازه در حوزه های مختلف بررسی شده است، در این صورت تعریف مشترک و جامعی از آن در میان صاحبنظران وجود ندارد. از این رو ضمن گردآوری تعاریف مطرح در ادبیات موضوعه، مدل جدیدی برای ساخت آن در بانکهای تجاری ایران معرفی شده است. در مدل جدید سازه ها و روابط جدیدی از آمیخته هویت شرکت، تصویر شرکت، فرهنگ سازمانی، مسوولیت اجتماعی، مدیریت بحرانها و کنش ذینفعان پیشنهاد شده است. در ادامه به منظور سنجش صحت مدل پیشنهادی، اطلاعات لازم از شعب هفت بانک بزرگ تهران جمع آوری شده است. نتایج تحلیل داده ها به شکل مدل تحلیل مسیر صحت ارتباط میان سازه های پیشنهادی را نشان می دهد. در ادامه تحقیق، ضمن بررسی تفاوت های موجود در عناصر آوازه شرکت از نظر ذینفعان شعب بانکهای ایران و ارایه پیشنهادهای مربوط به آن، تفاوتهای ادراکی ذینفعان در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی