
دانلود مقاله نقش جامعه علمی کشور ،سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه های درسی ملی وتغییر در برنامه درسی با pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله نقش جامعه علمی کشور ،سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه های درسی ملی وتغییر در برنامه درسی با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله نقش جامعه علمی کشور ،سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه های درسی ملی وتغییر در برنامه درسی با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله نقش جامعه علمی کشور ،سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه های درسی ملی وتغییر در برنامه درسی با pdf :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تعداد صفحات: 6
چکیده:
ان الله لایغیرما بقوم حتی یغیرواما بانفسهم (همانا خداوند هیچ تغییری در جامعه ای نمی دهد مگر آن که امور مربوطه خود را دگرگون سازند).در برنامه درسی از الگویی جهانی پیروی می کنیم اولین مرحله برنامه ریزی درسی برای تهیه و تدوین برنامه هایدرسی تعیین اهداف اموزشی و پرورشی بنا بر نیازهای لازم در سطح تحصیلی مورد نظرش است اهداف در هر سطحبسیار کلی به صورت اهداف غایی در سطوح دوره های تحصیلی به صورت هدف های کلی در موضوعات درسی بهصورت اهداف خاص وویژه ی ان موضوع درسی مشخص می شوند .بعد از تعیین اهداف اموزشی چار چوب محتوایاموزش برای تحقق هدف ها مشخص می شود گستره ی مفاهیم اصول تعمیم ها و کلا محتوایی که باید در فرایندیاددهی یادگیری به عنوان مبنا و زمینه مورد توجه قرار گیرد و در واقع وسیله ای برای تحقق هدف های اموزشیباشد چار چوب محتوا را تشکیل می دهد در همین راستا وبا توجه خاص به اهداف مشخص روش های سازماندهی وارایه محتوا از یک سو و روش های تدریس از سوی دیگر مشخص و تعیین می شوند این روش ها هم مبنای توجهمعلمان در ارایه مطالب اموزش و فراهم کردن زمینه های یاد گیری برای دانش اموزان هستند .به طوری که ازنظرات ارایه شده معلوم می شود برنامه درسی ملی سندی توافقی برای هویت بخشی به نسل اینده ی جامعه وایجاد فرصت حداقلی برای دست یابی احاد جامعه به اموزش وپرورش مورد انتظار است.

- ۹۵/۱۲/۲۷