مقاله تحقیق و پایان نامه رایگان

دانلود رایگان فایل
  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله میزان پذیرش پروتز در آمپوته های اندام فوقانی و ارتباط آن با نوع پروتز و سطح قطع عضو با pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله میزان پذیرش پروتز در آمپوته های اندام فوقانی و ارتباط آن با نوع پروتز و سطح قطع عضو با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله میزان پذیرش پروتز در آمپوته های اندام فوقانی و ارتباط آن با نوع پروتز و سطح قطع عضو با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله میزان پذیرش پروتز در آمپوته های اندام فوقانی و ارتباط آن با نوع پروتز و سطح قطع عضو با pdf :

دانلود مقاله میزان پذیرش پروتز در آمپوته های اندام فوقانی و ارتباط آن با نوع پروتز و سطح قطع عضو با pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان 1390 در پژوهش در علوم توانبخشی از صفحه 117 تا 124 منتشر شده است.
نام: میزان پذیرش پروتز در آمپوته های اندام فوقانی و ارتباط آن با نوع پروتز و سطح قطع عضو
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پروتز اندام فوقانی
مقاله کارایی پروتز
مقاله پروتز مکانیکال
مقاله پروتز کازمتیک

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
قطع عضو اندام فوقانی باعث از دست رفتن بخش وسیعی از توانایی فرد در انجام فعالیت های مختلف می شود که برای جبران آن از انواع مختلف پروتز استفاده می شود. انواع مختلفی از پروتزهای اندام فوقانی طراحی و ساخته شده است که با توجه به مکانیزم های حرکتی می توان آنها را به پروتزهای کازمیک، مکانیکال و مایوالکتریک تقسیم کرد. متاسفانه میزان پذیرش پروتز در بین آمپوته های اندام فوقانی بسیار پایین بوده که این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این تحقیق سعی بر آن است که تاثیر عواملی همچون سطح قطع عضو، نوع پروتز و مدت زمان استفاده از آنرا بر میزان پذیرش پروتز مورد برسی قرار دهیم.
روش: تعداد 76 نفر از آمپوته های اندام فوقانی در شهرستانهای اصفهان، تهران، شیراز موردتحقیق قرار گرفتند برای ارزیابی میزان پذیرش پروتز از یک پرسشنامه استاندارد استفاده گردید.
نتایج: نتایج این تحقیق نشان داد که بین میزان پذیرش پروتز و سطح قطع عضو ارتباط معنی داری وجود ندارد؛ با این حال میزان پذیرش پروتز در بین آمپوته های سطوح مچ و بالای آرنج نسبت به سطوح دیگر کمتر است. نوع پروتز بر میزان کارایی آن تاثیر قابل ملاحظه ای ندارد؛ چرا که افراد اکثرا از پروتز درحد یک تکیه گاه استفاده می کنند.
بحث و نتیجه گیری: با توجه به اینکه میزان پذیرش پروتز در میان آمپوته های اندام فوقانی پایین می باشد، بایستی در جهت بالا بردن زبیایی پروتز و افزایش کارایی آن تلاش کرد. آموزش صحیح افراد در نحوه استفاده از پروتز نیز می تواند در این زمینه مفید باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۲۹
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی