
دانلود مقاله نقش معلمان بعنوان حلقه مفقوده در اجرای اثربخش ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی با pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله نقش معلمان بعنوان حلقه مفقوده در اجرای اثربخش ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله نقش معلمان بعنوان حلقه مفقوده در اجرای اثربخش ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله نقش معلمان بعنوان حلقه مفقوده در اجرای اثربخش ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی با pdf :
سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی
تعداد صفحات: 6
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی نقش معلمان به عنوان مجریان اصلی برنامه در اجرای اثر بخش ارزشیابی توصیفی است.ارزشیابی توصیفی یک دیدگاه کل گرا است که مشکلات تحصیلی رادر خود کودک جستجو نمی کند، بلکه تمرکز آنبر محیط و شرایط آموزشی است. در واقع ارزشیابی توصیفی، یکی از نوآوری های آموزشی در دهه حاضر در نظامآموزشی دوره ابتدایی کشور است. این نوآوری در بسیاری از عناصر و اجزای خود، با ارزشیابی سنتی و رایج در تضاداست. از این رو اشاعه این الگوی جدید ارزشیابی در بدنه نظام آموزشی نیازمند تمهیدات و دوراندیشی هایی است .مروری بر تحقیقات انجام شده در سراسر جهان و از جمله ایران نشان می دهد ،بین نقش معلمان و اجرای اثر بخشارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی ارتباط معنی داری وجود دارد.
دانلود این فایل

- ۹۶/۰۱/۰۳