
دانلود مقاله بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده پرخاشگری و عزت نفس دانش آموزان مدارس راهنمایی با pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده پرخاشگری و عزت نفس دانش آموزان مدارس راهنمایی با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده پرخاشگری و عزت نفس دانش آموزان مدارس راهنمایی با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده پرخاشگری و عزت نفس دانش آموزان مدارس راهنمایی با pdf :
سال انتشار: 1390
محل انتشار: دومین همایش ملی روانشناسی – روانشناسی خانواده
تعداد صفحات: 4
چکیده:
خانواده مهمترین نهادموثردرتربیت و رفتارادمی وهمچنین شکل دهنده شخصیت وی به شمارمیرود پژوهشهای متعدد نشان داده اند که خانواده و نوع ارتباطات اعضای آن میتواند زمینه سازکاهش یا افزایش خودکارامدی درفرزندان باشد براین اساس هدف پژوهش حاضربررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده گفت و شنود و همنوایی پرخاشگری و عزت نفس دانش اموزان می باشد نمونه پژوهش حاضر شامل 392 دانش اموز پایه اول تا سوم راهنمایی 148پسر و 244 دختر بود به منظور انتخاب ازمودنی ها ازبین فهرست مدارس راهنمایی شهرستان شیراز دومدرسه دخترانه ودومدرسه پسرانه به صورت تصادفی انتخاب و ازهرپایه تحصیلی نیز بصورت تصادفی یک کلاس انتخاب گردید سپس دان شاموزان کلاس ها مقیاس تجدید نظر شده الگوهای ارتباطی خانواده فیتزپاتریک و ریچی 1994 مقیاس مهاجرت های اجتماعی ماتسون و همکاران 1983 و مقیاس عزت نفس روزنبرگ 1965 راتکمیل نمودند پایایی و روایی ابزارهای مورداستفاده احراز گردیده است اطلاعات جمع اوری شده با استفاده ازتحلیل رگسیون چندگانه به روش همزمان موردتجزیه و تحلیل قرارگرفت یافته ها نشان داد که جهت گیری گفت و شنود خانواده قادر به پیش بینی مثبت و معنادارعزت نفس و پیش بینی منفی و معنادارپرخاشگری است جهت گیری همنوایی خانواده نیز پیش بینی کننده منفی و معنادارعزت نفس میباشد
دانلود این فایل

- ۹۶/۰۱/۱۱