
دانلود رابطه ی میان وابستگی به فضاهای مجازی با سبک های هویت و تعارض با والدین در نوجوانان با pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود رابطه ی میان وابستگی به فضاهای مجازی با سبک های هویت و تعارض با والدین در نوجوانان با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود رابطه ی میان وابستگی به فضاهای مجازی با سبک های هویت و تعارض با والدین در نوجوانان با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود رابطه ی میان وابستگی به فضاهای مجازی با سبک های هویت و تعارض با والدین در نوجوانان با pdf :
سال انتشار : 1394
نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی
تعداد صفحات : 17
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی دانلود رابطه ی میان وابستگی به فضاهای مجازی با سبک های هویت و تعارض با والدین در نوجوانان با pdf سنین 13 الی 15 ساله انجام شد. روش انجام این پژوهش بر حسب هدف و از نظر روش توصیفی می باشد. جامعه ی آماری شامل کلیه دانش آموزان نوجوان 13 الی 15 ساله منطقه 2 شهر تهران است که در سال تحصیلی 94 - 93 است که در مدارس منطقه 2 مشغول به تحصیل بوده اند. تعداد نمونه بر اساس متغیرهای پیش بین و بر اساس روش کرامر در تحقیقات همبستگی 240 نفر در نظر گرفته شده که این تعداد به صورت نمونه گیری خوشه ای از مدارس منطقه 2 و نمونه گیری در دسترس از دانش آموزان به دست آمدند. در این پژوهش از دو پرسشنامه سبک های هویت برزونسکی و مقیاس تعارض با والدین پرینز و همچنینی یک پرسشنامه محقق ساخته جهت بررسی وابستگی به فضاهای مجازی استفاده شد. نتایج نشان داد میان هیچ یک از سبک های هویت )تعهد، اطلاعاتی، هنجاری و سردرگم( و تعارض با والدین )تعارض با مادر و تعارض با پدر( با وابستگی به فضاهای مجازی ارتباط معناداری وجود ندارد 05 / 0 < p همچنین در تحلیل رگرسیون مشخص شد مدل در هیچ یک از دو گروه دختران و پسران معنادار نمی باشد. و نیز مشخص شد اگر وابستگی به فضاهای مجازی یک انحراف استاندارد تغییر کند، تعارض با مادر، تعارض با پدر، سبک هویت تعهد، اطلاعاتی، هنجاری و سردرگم اجتنابی به ترتیب در دختران 0/121،0/020،0/131،0/101،10/061و0/015 و در پسران 019 / 0 ، 170 / 0 ، 045 / 0 ، 0/040،0/111و0/155 انحراف استاندارد افزایش خواهدیافت. مطابق با نتایج پژوهش هایی که پیش از این صورت گرفته است، وابستگی به فضاهای مجازی، سبک های هویت و تعارض با والدین را دستخوش تغییر قرار می دهد، لیکن با توجه به نتایج پژوهش حاضر مشخص می شود که اگر این وابستگی در حد معقول بوده و به طور صحیح و کاربردی استفاده شود، می تواند مانع از تغییر منفی گردد
دانلود این فایل

- ۹۶/۰۱/۱۳